Klacht: NLE O ZO DOM

op 10 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK VERWACHT BINNEN 5 WERKDAGEN MIJN SPECIFICATIE VAN DE NOTA 2017

Gewenste Oplossing:

VERPLICHTING NAKOMEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

In reactie op uw klacht controleerden wij onze administratie. Wij berichten u als volgt.

De levering van NLE werd per 31 december 2017 beëindigd. Het laatste termijnbedrag werd rond 25 december 2017 geïncasseerd. U storneerde op 10 januari 2018 dit termijnbedrag en ontving hierover een betalingsherinnering. Ook werden er incassokosten van €15,00 in rekening gebracht, er was immers sprake van een te betalen bedrag.

Per 2 februari 2018 maakten wij uw eindnota op. Wij vinden het jammer om te horen dat u de specificatie van de eindnota niet heeft ontvangen. Wij zullen deze in een aparte e-mail naar u versturen.

Door de opmaak van de eindnota werden de in rekening gebrachte incassokosten gecrediteerd.

Op uw eindnota is een tegoed ontstaan van €133,76. Dit zal binnen enkele dagen aan u worden uitgekeerd.

Wij horen het graag al u hierover nog vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Heeft op 15 februari 2018 om 15:39 geantwoord

aanmaningen en bedreigingen worden voorgelegd aan geschillencommissie

Alle klachten die gemeld zijn door mherpeli