Klacht: NLE niet te vertrouwen met contrcten

op 02 augustus 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn aanmelding heb ik reeds klachten geschreven omdat men de welkomstbonus steeds verkeerd in het contract zette en de bandopnames kwijt was. Dit gaf al aan hoe zorgvuldig men is en geen nieuwe klanten wil hebben.

Ditmaal heb ik Anna besteld, een thermostaat. Ik heb duidelijk aangegeven geen 70 euro te willen betalen voor een monteur omdat ik het zelf installeer. Ik heb deze afspraak opgenomen omdat ik inmiddels weet hoe onbetrouwbaar NLE is.

Gisteren kreeg ik per mail een contact opgestuurd en wat staat erin… dat ik 70 euro moet betalen voor een monteur.

NLE is het slechts bedrijf ooit met betrekking tot contracten en afspraken. Vertrouw ze niet, stap niet over en lees recenties. De prijs is leuk, de ellende die je ervan hebt is het niet waard.

Gewenste Oplossing:

Als de NLE failliet wordt verklaard of de managers eruit worden getrapt, kennelijk is niemand verantwoordelijk voor wanbeleid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie.

U heeft enkele weken geleden Anna besteld. Wanneer u gebruik wil maken van een monteur, brengen wij hiervoor installatiekosten in rekening van €70,00. U heeft ervoor gekozen om het zelf te installeren, hierover ontving u een e-mail op 1 augustus 2017.

In deze e-mail wordt aangegeven dat wanneer u Anna alsnog wil laten installeren door ons installatiebedrijf, er installatiekosten in rekening worden gebracht. Het is ons onduidelijk waarom u hierover ontevreden bent, aangezien u heeft ervoor koos om Anna zelf te installeren.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:41 geantwoord

Ik ben niet tevreden omdat u eerst een mail stuurt met daarin de wens het zelf te installeren en een dag later een officieel contract stuurt met daarin vermeld dat ik toch 70 euro moet betalen voor een monteur. Dat is erg verwarrend en een contract is leidend, niet een los mailtje waarin staat dat ik het zelf installeer. In uw contract hoort gewoon geen vermelding te staan van extra kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door lighted