Klacht: NLE deel 2

op 20 april 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Net zoals in de lijn der verwachting bij dit bedrijf, mijn eerste klacht ging erover hoe onmogelijk het is om daar nieuwe klant te worden. Na vele pogingen, ben ik nu bijna klant, alleen het gaat alweer mis:

op 5 april is een eerste termijn (termijn 1/12 staat op afschrift) afgeschreven van 120 euro
op 20 april is wederom een eerste! (termijn 1/12 staat op afschrift) afgeschreven van 127 euro.

Ik heb het contract 3x opnieuw moeten doen voordat ik klant kon worden met de juiste 3×50 euro korting, via klacht.nl werd geen schadevoorstel gedaan, terwijl ik door jullie fouten schade heb opgelopen. Ik kon eerder beginnen, maar verwachtte problemen omdat ik steeds heb gezien hoeveel fouten jullie maken en zelfs dan…… gaat het weer fout. Jullie lieten mij een derde keer de tapes inspreken en elke keer ging de 34 dagen opnieuw in, jullie wensen gewoon geen nieuwe klanten zei ik al. Ik wacht nu al maanden om klant te mogen worden (ik wilde alleen klant worden vanwege de korting en die Thermostaat Anna, maar heb er nu echt spijt van.

Wat een belachelijk bedrijf is dit. Wordt niet lid! Stap niet over! Ik heb zelf opnames van de contracten die men kwijtraakte, maar die wilde men niet hebben. Alles gaat mis bij dit bedrijf. Stap niet over, tenzij u van stress, klagen, dubbele afschrijvingen, verloren contracten, schade en ergernis houdt.

Heb net de helpdesk gebeld en om een leidinggevende gevraagd. Ik kan u niet doorverbinden… jaja… je wil het gewoon niet, het zal beleid zijn.

Ze hebben alles onderzocht en kunnen niet verklaren waarom de eerste 120 euro is afgeschreven, deze kan ik zelf stogneren….. heb dat inmiddels gedaan en ik voorspel nu al klacht 3, want nu zal de bonus vast weer mislopen, omdat je als voorwaarde 12x automatisch moet betalen. Ze zullen over 12 maanden nu wel zeggen dat ik 1x heb geannuleerd ofzo, let maar op…. teleurstellend bedrijf.

als NLE zichzelf failliet verklaard en aardappels gaat verkopen in plaats van energie, misschien dat hun talenten daar liggen.

Ik wens een genoegdoening vanwege alle gedonder steeds, snap eigenlijk niet goed waarom ik toch klant ben gebleven.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 21 april 2017 om 17:11 geantwoord

Beste meneer,

Wij vinden het uiteraard vervelend om te horen dat er een dubbele incasso heeft plaatsgevonden. Zoals telefonisch besproken met onze Klantenservice heeft u één van de twee incasso’s gestorneerd. Wij bevestigen hierbij dat de storno die u hiervoor heeft uitgevoerd geen invloed heeft op de ‘Kom erbij’-bonus.

Naar aanleiding van uw eerdere klacht boden wij u aan om de levering versneld te laten starten. U gaf aan hiervan geen gebruik te willen maken. Wij zullen, zoals ook eerder bevestigd, niet overgaan tot het bieden van een vergoeding voor eventuele variabele tarieven bij uw huidige energieleverancier.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door lighted