Klacht: nivea

op 25 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vandaag heb ik twee niveau blikken gekocht. Daar kon je gratis verhaaltjes krijgen per blik dat je kocht. De kassa had deze echter wel aangeslagen en toen toen er werd gevraagd of ik de bon wilde hebben had ik uit automatisme nee gezegd.
later kwam ik er alleen achter dat die verhaaltjes voor €4,99,- aan mij waren verkocht terwijl ze eigenlijk gratis zouden zijn. Ik ging dus terug om mijn geld terug te vragen. Dit kon kruidvat blijkbaar niet doen omdat ik geen bewijs had van mijn aankoop terwijl de kassiere die mij had geholpen nog geen uur daarvoor er gewoon nog bij stond. Ook had het kruidvat mijn bon nog in een grote doos. Ik kreeg toestemming om die doos te doorzoeken naar mijn bon, maar de doos werd later weer afgepakt voordat ik het bonnetje terug kon vinden met de smoes dat er persoonlijke informatie op stond. Nu sta ik nog steeds met lege handen en heb ik betaald voor twee verhaaltjes die eigenlijk gratis hadden moeten zijn

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.
En dat was 9,98 euro

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aedon