Klacht: Ontmoedigingsbeleid

Ilse Witteman op 22 april 2022 over Nintendo in de categorie Spelcomputers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een tegoed aankoop bleek dit wel afgeschreven maar niet op ons account te staan. Wat volgde was een continu heen en weer gemail met de klantenservice waarin ik uiterst bureaucratisch met standaardteksten te woord werd gestaan. Steeds moest ik aanvullende informatie aanleveren. Toen dit uiteindelijk genoeg was werd aangegeven dat het tegoed wel op ons account zou staan terwijl dit niet zo is. Na hiervan een foto te hebben gestuurd werd weer gevraagd om aanvullende informatie. Nu zogenaamd omdat het om een wii u zou gaan. Dit was echter de hele tijd al zo. Ik ben er nu klaar mee. Geld nog steeds niet terug. Ik krijg de indruk dat ze het klanten graag heeeeel moeilijk maken zodat er wordt opgegeven. Overigens geen mogelijkheid tot telefonisch contact. Wat een belabberde service!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nintendo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Witteman