Klacht: Niks zoals het moet gaan!

op 17 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op de heen weg van Amsterdam naar Mallorca, niet naast mijn vrouw en een tussenlanding op Ibiza! En dat was niet gemeld, zeer slecht.
Op de terugweg maar online ingecheckt en stoelen gererveerd rij 5 E en F, krijg je je ticket bij de balie zit je potverdikkeme 17 stoelen uit elkaar rij 3 en rij 20!!! (Exuses voor mijn taal gebruik) Mis ik nou wat of missen jullie bij corendon wat in de bovenkamer. Zit op dit moment van schrijven te wachten want we hebben vertraging, daar kan ik mee leven by the way, dat andere niet, en zoals u kunt lezen ben ik best boos. Ik raad corendon iedereen af, en wij gaan nooit en te nimmer met dit bedrijf meer mee.

Ik zie uw antwoord en tegemoetkoming met smart tegemoet.

Mvg, Evert Blotevogel

Als de mensen krijgen waar ze om vragen, simpel as that!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht Evert Blotevogel

9 maanden geleden - Even een klein herstel! Ik zat op 2D en mijn vrouw op 3D......door vermoeidheid verkeerd gelezen! Maar de stoelen die geserveerd waren, waren er dus niet!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert Blotevogel