Klacht: niks opgelost een en al ellende

op 29 november 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

refererend naar 556721 klacht.nl

een en al ellende is simpel , ik heb net een hele stuk geschreven maar er ging iets mis dus alles is weg.
ik ga het nu kort houden simpel heeft nooit iets gedaan met de klacht .
Maar merouw laura (van simpel( die word betaal om klachten als opgelost te markeren.

ik heb na 9 november zelf 5 keer gebeld elke keer word het standaard riedeltje van plaats van probleem postcode nummers die niet kunnen woerden gebeld en tijdstip gevraagd, ik heb tot op heden dit allemaal al 5 keer doorgegeven . je krijgt geen terug koppeling.
dat ze een klant met 3 simpel abonnementen behandelen als troep??!!

ik heb er geen woorden voor
98 % ben ik niet bereikbaar op mijn postcode, kan niet bellen smsen ik kan ook niet worden gebeld af en toe wel maar meerendeels niet.

andere twee abonnementen hebben geen probleem maar dit abonnement is alleen maar ellende.

een collega van simpel heeft me woensdag gebeld een vriendelijke dame die ik maandag 7 november had gesproken toen ik voor de zoveelste keer belde met de klachten zou ze me dus terugbellen die heeft het geprobeerd maar ze kon me niet bereiken omdat ik zoals al 100 keer aan simpel heb verteld niet te bereiken ben.
die mevrouw Angelque heeft toen netjes voicemail ingesproken.

hierna vanaf 9 november tot en met vandaag heb ik 5 keer gebeld en elke keer is het standaard verhaal dit moeten we doorsturen u hoort van die afdeling.

nog nooit heb ik wat gehoord van de afdeling als ik zelf bel zeggen ze die afdeling is niet bereikbaar maar we zien dat ze ernaar hebben gekeken en er zijn geen grote problemen.

er bestaat volgens mij niet eens een afdeling die er iets aan zou willen doen , sinds 19 september is het een en al ellende.

ik heb zoveel energie hier in gestoken dat ik nu dus eigenlijk geen woorden en geen energie meer heb om dit nogmaals aan dit waardeloze bedijf mee te delen.

ze hebben alles kunnen alles terugzien

fantsoenlijk kunnen bellen en gebeld worden altijd wanneer je wilt klaar.
we zitten in 2016 en dat is op zn minst wat er kan verwacht worden!!!

beste mevrouw laura, wilt u voortaan even goed nagaan voordat u hier op klacht.nl klachten markeert als opgelost???....

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door qqsid