Klacht: Niks in de kooi van aanbiedigsavond , niet voorradig….

op 17 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 17/08/2016 is er koopavond in Kruidvat Nuth met 20% korting,maar helaas wat ik wil kopen is niet voorradig namelijk Glilette Fusion van 37.99 Wat ook overdreven is )voor 13.99 € + 20% korting maar niks van vracht is niet gekomen ,wat een lulverhaal ,aanbieding was van 17 tot 20 u,… maar morgen wel te koop aan de gewone prijs.
Met dit geval en nog andere aanbiedingen waar ook niks van in uw tent is zegt me zo een botsauto van verkoopster ga ik wel even verder naar een bevoegde instantie die daar over gaat en dien ik een klacht officieel in is KLANTENBEDROG en staan strenge straffen op,ik weet mijn weg wel,het is één en al een gewone bedrogfirma KRUIDVAT,U hoort er nog van langs gerechtelijke wegen ben daar aar zeker van.

Wanneer de producten van uw pruts reclamefolder wel degelijk in de winkel als men het zo kan noemen....is meer een stapelplaats aanwezig zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeverzakken