Klacht: Niks geleverd. Wacht al 1,5 maand op me geld

op 27 juni 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Op 15 mei burgers besteld bij de vestiging in Vlaardingen. Met iDeal afgerekend. Daarna belde ze op om te zeggen dat ze die burgers niet meer hadden en ze konden ons ook niks anders aanbieden/compenseren.

Vervolgens de manager aan de lijn gehad die zei ja ik kan er niks aan doen het is gewoon op blabla. Oke is zo maar als manager zijnde zul je toch wel iemand moeten regelen om de klant tevreden te houden.

Oke bestelling geannuleerd er werd gezegd binnen 5 dagen krijg je het geld op je rekening. Ik wist gewoon al door het niveau aan de telefoon dat dit niet zou gebeuren.

Inmiddels 27 juni nog steeds geen geld retour gehad gemaild naar het hoofdkantoor die hebben het doorgestuurd naar de vestiging.

Opnieuw gemaild naar kantoor en nu krijg ik gewoon geen antwoord terug. Dit is gewoon diefstal je geeft iemand zijn geld gewoon niet terug terwijl je niks geleverd hebt?

Snel mijn geld retour !!! Ook een compensatie zou fijn zijn aangezien ik al 1,5 maand wacht op mijn geld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Raisha_R