Klacht: Niks gedaan door oxxio Verhuizing keurig 2 maand van tevoren doorgegeven

op 22 juni 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Kreeg een afsluitingsbrief van Stedin omdat Oxxio niks had doorgegeven etc.
Heb ik nu wel de tijd voor om alles te regelen……. Zit niet met de verhuizing!!! Hoef niet te straten……!!!!!! Mijn vriendin is niet zwanger en een babykamer hoeft ook niet!!!!!!

Bedankt Oxxio!!!!!
Ik heb heel veel zin om tijdens mn normale 8 werkuren jullie te bellen omdat ik het Niet 2 maand van tevoren netjes digitaal geregeld heb!!!

Mvg B de Jong

Niet zo snel meer Euro of 100 zou de pijn verlichten. Maar baal van deze onzin terwijl je alles zelf tot in de punten regelt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste bonus1982, Dit is een dubbele klacht. Wij hebben al gereageerd onder klacht #619658, maar deze klacht per ongeluk afgesloten. Wij zetten de communicatie graag onder deze klacht #619657 voort. Groet, Robin Oxxio Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 13 juli 2017 om 13:37 geantwoord

Beste heer de Jong,

Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Ik zie dat je op 27 juni 2017 contact met ons hebt opgenomen . Helaas gaan we niet in op jouw verzoek om een tegemoetkoming te regelen. We hebben de overeenkomsten inmiddels weer goed aangemeld en dit aan je netbeheerder gecommuniceerd. Uiteraard bieden we je onze excuses aan voor dit ongemak.

Audrey
Oxxio Webcare