Klacht: Niks binnen gekregen T.A.V. Paul Darcy

Ik heb iets bij jullie besteld. Ik zou volgens jullie E-mail dat ik het vandaag, 14-07-2016 binnen zal krijgen, maar ik heb nog niks binnen. Mijn bestellingnummer is MA-20160709-225214-1532702NL. In jullie brief stond dat jullie mijn bestelling al hadden verzonden op 12 juli, ik had DHL gebeld en ze hadden niet mijn bestelling.

Ik wil graag mijn geld terug. Ik wil mijn bestelling anuleren ik heb het niet meer nodig, want ik ga op vakantie.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 20 juli 2016 om 06:49 geantwoord

Beste heer Mbarki,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

De transporteur heeft het pakket helaas niet geleverd. Wegens uw vakantie kon het pakket niet opnieuw verzonden worden. Wij hebben het volledige bedrag aan u teruggestort. Wij hopen u spoedig weer op onze website te moegen begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Reda Abdel