Klacht: Nike air max 2017

op 31 mei 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Verjaardags kado Nike air max 2017 24 mei 2017 bij Footlocker Utrecht. Zaterdag gegeven als verrassing voor haar verjaardag super blij kind Hoeraaa!! Maandag natuurlijk de schoenen naar school willen aantrekken ze vond de rechter al anders lopen ach ja ze was blij dus zal wel uit school mama deze rechter is raar ik kijk lucht zacht Pff terug naar Footlocker, nu komt het word er een test gedaan niet in mijn bijzijn en gezegd ja hij is lek, ja dat kon ik ook vertellen anyway nou er werd gelijk direct aangegeven mevrouw u heeft pech want Nike doet hier niks mee moet ze maat niet in spijkers lopen. Ten eerste spijker hoezo spijker? En moet ze maar rustig spelen. Ik ben diep beledigd dat er uit zonder conversatie direct op voorhand een beschuldiging plaats vind. De medewerker die beweerd dat ie al 14 jaar daar werkt dat ik maar even tegen de verzekering moet zeggen dat ze in een spijker is gestapt. Nou het verhaal gaat maar door en door..

Dat mijn dochter gewoon een nieuw paar krijgt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Joycejacobs1980

4 jaren geleden - Het is opgelost mijn dochter heeft nieuwe sneakers mogen uitzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Joycejacobs1980