Klacht: Nightliner

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 2e keer in een week tijd met 8 vrienden gekozen voor de Nightliner in tilburg (kermis), maar helaas voor de 2e keer geen bus! nu dus voor de 2e keer een taxi moeten regelen/betalen.. dit vind ik erg teleurstellend! Er zouden nightliners rijden maar deze zijn niet geweest, ook niet een stukje verderop ivm kermis, en we stonden al redelijk optijd te wachten.. 2 avonden stonden wij met nog rond de 25 man te wachten en te wachten, maar tevergeefs, heel veel mensen hadden dit probleem.. Van te voren expres al een kaartje gekocht, pp 6 euro, maar nu kwamen daar ook nog taxikosten bij, schandalig! Want dat had niet gehoeven..
Hoe gaan we dit oplossen? Wij willen eigenlijk gewoon ons geld terug..

Mvg. Joyce

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als wij ons geld terug krijgen van de buskaartjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 juli 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joycex91,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Uit je klacht kan ik niet helemaal opmaken om welke lijn het gaat. Lijn 848 rijdt bijvoorbeeld alleen in de nacht van zaterdag op zondag.

Via deze weg kan ik geen uitspraken doen over een mogelijke vergoeding, maar je kunt een restitutieverzoek indienen via het contactformulier op onze website: https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm. Zou je op dit formulier ook willen aangeven bij welke halte je stond om welke lijn het gaat?

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Joycex91