Klacht: Nieuwste monturen op de site ,niet in de winkel spijkenisse aanwezig

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eigenlijk niet kunnen slagen voor een nieuwe bril wel geslaagd voor een zonnebril.

Gewenste Oplossing:

Als bij het afhalen van mijn zonnebril de laatste nieuwe monturen in de winkel aanwezig zijn zodat ik die kan bekijken of ze mij leuk staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 12 mei 2016 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zagen uw klacht op Klacht.nl
De meeste monturen van de site zullen in de winkel aanwezig zijn. Heeft u een aantal monturen die u gezien heeft voor ons? Dan kunnen we kijken of we deze af kunnen sturen naar de winkel. Volgende week komt er sowieso weer een aantal nieuwe brillen bij.

We horen graag van u!

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje van Gils Stutvoet