Klacht: nieuwsbrief

op 24 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg nog steeds 2 mails per dag

Gewenste Oplossing:

Geen mail meer sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u handmatig afgemeld voor de nieuwsbrief aanbiedingen.
U ontvangt geen nieuwsbrieven meer van ons.
Het kan maximaal twee werkdagen duren voordat de afmelding verwerkt is.

U bent uiteraard altijd welkom om opnieuw aan te melden!

Wist u dat uzelf eenvoudig kunt afmelden voor de nieuwsbrief?
Wanneer u op \"klik hier om je af te melden\" helemaal onderaan de nieuwsbrief klikt, wordt u naar de volgende pagina gedirigeerd: www.koopjedeal.nl/afmelden
Vervolgens vinkt u uw nieuwsbrief voorkeur aan en klikt u op aanpassen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door pierre.brouwers@home.nl