Klacht: nieuwe wasmachine doet het niet WHIRLPOOL FSCR80417

op 05 oktober 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zo 25/9 wasmachine kapot, wilde AEG kopen online maar kon niet betalen met VVV-bonnen. Actie AEG verliep ma 26/9. Die dag nwe Whirlpool gekocht in Lisse met bonnen, do 29/9 geleverd. Mijn man geinstalleerd, proefdraaien zonder was, foutmelding F24. Monteur kon pas di 4/10 komen. Waterstop is kapot en moet besteld worden in VS. Kan pas ma 10/10 gemaakt worden. Zit dan 2 weken zonder machine. Gezin van 4. Geen leenmachine, Heb geklaagd via facebook, moet maandag afwachten. Genoodzaakt om was ergens anders te doen. Slechte service van BCC. Ben erg boos!

Heb gevraagd om nwe waterstop uit een andere nwe wasmachine uit voorraad zodat probleem sneller verholpen wordt. Anders wil ik toch die AEG maar voor die actieprijs. Heb nu een gloednieuwe machine staan die ik niet kan gebruiken. Heb ontzettend veel spijt van deze aankoop van Whirlpool FSCR80417.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 06 oktober 2016 om 10:42 geantwoord

Beste mevrouw Stekkinger,

Het is inderdaad erg vervelend als een nieuwe machine direct een defect vertoont.
Gelukkig is het een defect dat makkelijk te verhelpen is, het is alleen jammer dat de bestelling van het onderdeel wat op zich laat wachten.
Om deze wachttijd te overbruggen kan ik u aanbieden wasserette kosten te vergoeden, dit staat op 35 euro.
Wanneer u uw IBAN bankrekening met uw postcode/huisnummer en naam mailt naar customercare@bcc.nl, dan wordt dit in orde gemaakt.
Ik maak notitie bij uw klantgegevens over deze afspraak.

Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door ilsestekkinger