Klacht: Nieuwe vaatwasser defect

op 05 oktober 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 22 september jl is een nieuwe vaatwasser bij ons bezorgd en aangesloten. De proefspoeling heeft ie goed doorstaan. Daarnaa heb ik nadat de vaatwasser vol was, de Eco programma gestart voordat ok ’s ochtends naar werk ging. Toen ik thuis kwam hoorde ik dat de vaatwasser nog steeds aan t wassen was!! Mn man gebeld met de gedachte dat hij t misschien had onderbroken om bij te vullen en later weer had gestart, maar dat was niet zo. Dus ik heb de vaatwasser deur geopend en uitgezet. Erachteraan weer aangezet om een kort programma te draaien. Deze heeft t wel netjes afgemaakt. Dus ik dacht: ok, kan gebeuren maar nu doet ie t weer. Volgende dag weer aangezet en 10/20 seconden na het starten zag ik nog een mes liggen wat ik heb bijgevuld. Dus wordt t programma onderbroken, maar dan hoort t weer verder te gaan waar t gebleven was. Dat gebeurde niet. Wat ik ook heb geprobeerd hij deed t niet meer. Ging wel aan/uit. Maar reageert niet op starten. Direct monteur gebeld die kwam kijken en heeft echt van alles geprobeerd maar kwam er niet uit. Hij heeft TOEGEZEGD dat deze vaatwasser opgehaald zal worden omdat ddze nieuwe vaatwasser t niet doet, en een nieuwe zal teruggebracht worden. Hij zou er de volgende dag op terugkomen. Ik volgende dag avond nagevraagd bij hem. Kreeg ik antwoord na t weekend kom ik erop terug en kom ik bij je langs.
Hij komt voor de 2de keer langs en ontkent in eerste instantie wat hij heeft toegezegd. Dus mijn man boos en monteur is bezig met “zoeken” naar een fout in t aplaraat. Ik kom thuis en vraag om duidelijkheid. Fabriek heeft gezegd dat t apparaat niet terug mag. Dus t moet ter plekke opgelost worden maaf hij kan t niet vinden.
Ik bel vanochtend zelf met Whirlpool en de mevrouw aan de lijn begrijpt mij volledig. Want dit is de 13de dag van aankoop en heb niet 1x fatsoenlijk gewassen. Dus ik wil een andere nieuwe vaatwasser want ik heb toch garantie??
Ik word teruggebeld door iemand anders met de mededeling dat zd t niet terugnemen dus zd kunnen er niets aan doen!! PARDON?!?!?!!
Dan zegt ze we kunnen ook nog een andere monteur sturen. (Ik zeg: jullie vertrouwen jullie eigen monteur dus niet eens!!) Ik vraag om de mevrouw die ik vanochtend heb gesproken die zegt t zelfde. Geen turugname. Wel second opinion. Ik zeg tegen haar: wat denk jij wat ik van de garantie van de komende w jaar verwacht als ik niet eens service/garantie krijg in de eerste week?? Nu zou ze mij zsm terugbellen wanneer de monteur langs kan komen. Ik heb gezegd zeker vandaag nog. Ga niet nog langer met de hand wassen!! Anderhalf uur later ben ik nog aan t wachten op een telefoontje!! Grrrr…

Als t apparaat wordt omgeruild voor een nieuwe apparaat, want deze doet t niet en accepteer echt niet gesleutel want dit is een nieuwe vaatwasser!! Althans dat hebben ze mij wijsgemaakt want daar twijfel ik nu serieus over!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.U.