Klacht: Nieuwe telefoon ineens beschadigd na terugsturen voor garantie??

op 02 september 2015 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Heb een nieuwe Galaxy S6 edge gekocht op belsimpel.nl. Na toestel te hebben ingesteld, bleek dat hij slecht reageerde op het touchscreen. Telefoon helemaal gereset (fabrieksinstellingen) en weer opnieuw alles ingesteld. Nog steeds zelfde probleem. Op google gezocht en via *#7353# een test van android gevonden en bleek idd dat middenin een baan zat waar de touchscreen niet of slecht werkte. Was trouwens een bekend probleem van de S6 en S6 edge, maar proberen ze onder de pet te houden bij samsung…
Dus tel nog niet eens gebruikt (had nl chipje nog niet overgezet) gelijk teurggestuurd naar belsimpel.
Kreeg ik een berichtje terug dat ze hem niet konden omruilen, omdat er beschadigingen op het touchscreen zaten. Ze noemen dat daar gebruikssporen. Ik weet 100% zeker dat dat er niet opzat toen ik het terugstuurde (had de mobiel nl nog niet gebruikt, want hij deed het nl niet…) Hebben ze vervolgens fotoś gestuurd met allemaal krassen erop! Heb op deze site vergelijkbare klachten gezien van belsimpel. Kunnen alleen het toestel ter reparatie opsturen naar samsung, maar dat duurt weer 1 a 2 weken. Inmiddels heb ik nu al 1,5 week geen mobiel.. Kortom, ik weet niet wat je er aan kunt doen, maar ik koop mijn volgende telefoon niet meer bij Belsimpel! Wanneer en hoe kunnen we deze praktijken laten stoppen!!!!

Los het goed op en probeer niet onder de garantie te komen! Het was duidelijk dat de mobiel vanaf begin niet goed was, stuur dan gelijk een nieuwe op!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 september 2015 om 16:45 geantwoord

Heeft op 04 september 2015 om 20:36 geantwoord

Ik heb een nette oplossing aangeboden gekregen door Belsimpel en de klacht is nu naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door harmjanvandijke