Klacht: nieuwe telefoon doet het niet

op 20 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe telefoon gekocht bij belsimpel. Terug gestuurd, maar geen nieuw toestel omdat ze zeggen dat er een krasje op zit. Na 15 dagen pas terug gekregen en wil de telefoon helemaal niet meer aan.
Nu geven ze aan dat ik nog geen nieuw toetsel krijg, omdat de terugstuur datum verlopen is. Na veel gedoe opnieuw toestel moeten terugsturen.

Gewenste Oplossing:

Bij een nieuw en goed toestel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 17 januari 2017 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door freakiefred