Klacht: nieuwe slimme meters kunnen niet communiceren met Stedin/Eneco

op 16 augustus 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nieuwe meters (geïnstalleerd op 9-1-2017) staan vanaf half juli 2017 in een zogenaamde controlemodus. Reeds meerdere keren per mail en telefonisch verzocht om een oplossing, echter deze blijft uit omdat men het Stedin ook niet weet waarom meters niet meer communiceren met als gevolg gebruik niet meer kan worden doorgegeven aan ENECO en daardoor het in de Eneco-app niet meer duidelijk wat je gebruik is per maand. Ik verzocht om een oplossing (vervangen van de meters op een korte termijn want storing duurt al ruim een maand) zij kunnen niet snel handelen zegt men.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als de nieuw geplaatste meters hun werk normaal doen en dat ik de garantie krijg dat ik achteraf geen problemen krijg met het doorgeven van de meterstanden bij de eindafrekening bij ENECO.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Onwijn