Klacht: nieuwe simkaart

op 29 december 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo, voor mijn ander telefoon moest ik een nieuwe sim kaart hebben, oude paste niet.

Voor een nieuwe sim kaart( zelfde nummer) moest ik € 5 betalen.
Wij vinden dit erg vreemd, andere providers doen dit gratis.

Er wordt toch betaald via bel tegoed, dus vreemd dat voor andere kaart betaald moet worden.

Omdat er nog beltegoed op stond, anders waren wij overgegaan naar andere provider. Misschien dat wij dit alsnog doen, mits er niets geregeld wordt.

Graag spoedig bericht

Gewenste Oplossing:

Als er iets geregeld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door desire2001