Mijn Klacht:
Ik heb begin deze week een klacht neergelegd bij Vodafone. Deze zou binnen 3 dagen worden behandeld. Helaas is dit niet gebeurd zonder de klant te informeren.
Ik ben klant van Vodafone en nu heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft. In deze telefoon past niet de huidige sim kaart van mijn oude sim kaart. Deze kan ik wel krijgen van Vodafone maar hier moet ik 20(!) euro voor betalen. Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ik als klant van Vodafone voel mij gedupeerd
Gewenste Oplossing:
Dat er geen kosten voor een nieuwe sim kaart worden berekend als bestaande klant met een huidig abonnement

