Klacht: Nieuwe pannen waar het water uit stroomt

op 20 september 2017 over Sola in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juni kocht ik de Sola Sierra pannenset bij CoolBlue. Amper drie maanden later blijft er water tussen de pan en de bodem van de pan zitten. Coolblue gebeld: mijn 30 dagen tevredenheidsgarantie is verlopen. Het enige dat zij kunnen doen is een reparatieprocedure opstarten. Dat ik in de tussentijd geen vervangende pannen heb om te koken vinden ze niet boeiend.
Toen Sola maar eens gebeld. Ze konden zich niet voorstellen dat die pannen sloten water vasthouden dat er eenmaal op de inductieplaat weer uit loopt. Hun optie: stuur de pannen maar op, maar de verzendkosten moet je zelf betalen. Ook hier biedt Sola me geen vervangende set. Ik vind het vreemd dat een drie maanden oude pannenset zo veel issues oplevert.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pannenset kosteloos wordt omgeruild.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sola

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sola nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AB75