Klacht: Nieuwe pannen waar het water uit stroomt

op 20 september 2017 over Sola in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 14 juni kocht ik de Sola Sierra pannenset bij CoolBlue. Amper drie maanden later blijft er water tussen de pan en de bodem van de pan zitten. Coolblue gebeld: mijn 30 dagen tevredenheidsgarantie is verlopen. Het enige dat zij kunnen doen is een reparatieprocedure opstarten. Dat ik in de tussentijd geen vervangende pannen heb om te koken vinden ze niet boeiend.
Toen Sola maar eens gebeld. Ze konden zich niet voorstellen dat die pannen sloten water vasthouden dat er eenmaal op de inductieplaat weer uit loopt. Hun optie: stuur de pannen maar op, maar de verzendkosten moet je zelf betalen. Ook hier biedt Sola me geen vervangende set. Ik vind het vreemd dat een drie maanden oude pannenset zo veel issues oplevert.

Als mijn pannenset kosteloos wordt omgeruild.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sola

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sola nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sola in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sola een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sola

Heeft op 22 november 2018 om 14:02 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Dank u voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

Helaas is het in ons systeem onmogelijk om klachten in behandeling te kunnen nemen als deze ingediend zijn bij Klacht.nl.

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen zouden wij graag een mail willen ontvangen op winkel@sola.nl met daarin de klacht, uw gegevens en zo mogelijk een kopie van uw aankoopbewijs.

Zo snel wij deze hebben ontvangen zullen wij ons best doen uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Sola BV
Van Reenenweg 155
3702 SJ ZEIST
E-mail: winkel@sola.nl
Website: www.sola.nl

Heeft op 23 november 2018 om 09:39 geantwoord

Er is hier geen sprake van een oplossing. Inmiddels heb ik de factuur + mijn klacht verzonden naar winkel@sola.nl. Bijzonder dat er na 5 (!!) maanden een reactie komt. Ik ben benieuwd of ik nu weer 5 maanden moet wachten op het antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door AB75