Klacht: Nieuwe klant, kapotte mobiel!

op 28 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vandaag, na een week wachten, ontving ik mijn nieuwe Sony Experia ZX1 . Hartstikke leuk! Maar het leuke was er snel van af toen bleek dat de splinter nieuwe smartphone defect is! De lade van de simkaart blijft voor de helft achter in het toestel. Als kersverse nieuwe klant mag je wel wat verwachten. Ik heb nog niets met het toestel kunnen doen en slechts 1x in de handen gehad. Ik bel met tele2, wat denk je? Een nieuw toestel morgen en een excuses? Ja een excuses wel, maar ik moet het toestel zelf maar even aanmelden voor reparatie!? Een toestel wat nog niet eens van mijzelf voelt mag ik zelf ff de reparatie regelen, terwijl het ws een fabrieksfout is. De klant in onzekerheid laten of het wel goed komt… En hoe dan. In plaats van als groot bedrijf ZELF de verantwoordelijkheid nemen. Ik ben boos, wat een binnenkomer. Zo slecht dit.

Wanneer dit binnen een paar dagen netjes opgelost wordt dmv mij een nieuwe, dit keer goede smartphone op te sturen!!...en de oude weer op te laten halen. (Zonder dat ik daar als klant iets voor moet regelen.)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wieky1981