Klacht: Nieuwe klant??

op 25 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fred Scheffers

do 7 mei 12:05

aan directie

Geachte heer, mevrouw,

Woensdag 29 april hadden wij contact met een medewerker van caiway dat wij een goedkoper abonnement wilden hebben. Wij betalen nu € 70,50 en een goedkoper alternatief zou € 60,00 gaan kosten. De betreffende persoon deelde mede dat wij dan als nieuwe klant beoordeeld zouden worden terwijl wij al heel lang klant bij u zijn. Wij zouden 2 nieuwe ontvanger krijgen. Wat de beste man niet vertelde was dat wij vrijwel direct afgesloten waren en dus geen tv hadden. Hier kwam ik s’avonds achter nadat ik de hulplijn had gebeld, De ontvanger was gedeactiveerd zoals hij zei en kon niet geactiveerd worden. Omdat wij als nieuwe klant behandeld werden kwamen er ook € 19.00 kosten bij. We zouden de nieuwe ontvangers vrijdag in huis hebben zodat we weer tv konden kijken. De tv in de slaapkamer bleek ook gedeactiveerd te zijn waardoor we hier ook niet konden kijken. Vrijdag 1 mei kregen wij het postpakket thuis met maar 1 kastje, nadat ik deze geinstalleerd had kreeg ik de tv niet aan de praat dus wederom gebeld naar caiway. Na het hele ritueel doorlopen te hebben had ik eindelijk weer tv. Mijn vrouw heeft vrijdag nog diverse malen telefonisch contact gehad met caiway want als wij als nieuwe klant beoordeeld werden hadden we ook recht op 6 maanden voor € 35.00. Hierover zou zij maandag weer contact hebben met een leidinggevende van caiway. Helaas kwamen we hier maandag niet uit omdat de betreffende telefonist thuis aan het werken was en ons niet kon doorverbinden. Wij zijn al klant sinds 2003 met uitzondering van een paar maanden waarin wij over waren gestapt maar niet het gewenste resultaat opleverde waarna wij na 3 maanden weer terug gingen naar ons vertrouwde netwerk van caiway. De tweede ontvanger zou vrijdag genoteerd worden en nagestuurd. Maandag 4 mei bleek dat daar geen notitie van was gemaakt en wij woensdag ons tweede ontvanger zouden krijgen. Dit werd donderdag 7 mei. Kort samen gevat heeft de beste man woensdag 29 april nagelaten dat wij bij moesten betalen vanwege het nieuwe klant zijn, wij vrijwel direct afgesloten werden, geen tweede ontvanger kregen, niet de 6 maanden voor € 35.00 kregen, 3 dagen zonder tv zaten in de woonkamer, 8 dagen zonder tv in de slaapkamer. En dit terwijl we sinds 2003 al klant bij u zijn en in onze ogen onjuist behandeld zijn. Graag verneem ik uw reactie. Inmiddels toezegging dat we juni niet hoeven te betalen. Toch factuur van juni ontvangen a € 72.50. Dit wilde ik zwart op wit hebben nadat dit afgelopen zaterdag toegezegd was. Tot op heden geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als de gemaakte afspraken nagekomen worden. Bovenstaande e-mail ook naar de directie verzonden maar geen reactie op gehad. In deze tijd zijn er veel thuiswerkers bij caiway die langs elkaar heen werken en jou als klant geen duidelijkheid kunnen geven over gemaakte afspraken. Onderling schijnt er geen communicatie te zijn want Pietje kan niet zien wat Jantje genoteerd heeft of helemaal geen notitie heeft gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 28 mei 2020 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Scheffers,

Vervelend om te horen dat het omzetten van uw pakket niet naar behoren is verlopen, waardoor u tijdelijk zonder TV heeft gezeten. Volgens onze registraties heeft u inderdaad op 18-05 de toezegging gehad dat er een totaalbedrag van €80,- gecrediteerd zal worden op basis van de klachten en de complicaties die u heeft ervaren. Dit bedrag zie ik reeds gecrediteerd in onze administratie.

Aangezien ons facturatiesysteem de facturen op de 15e van de maand opstelt, is dit nog niet meegenomen op de factuur die u deze maand heeft betaald. Op de volgende factuur zult u het gecompenseerde bedrag terugzien.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Denis
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Scheffers1959