Klacht: “Nieuwe formule”

op 08 juli 2017 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Regelmatig kwam ik bij Julia’s pasta naar tevredenheid. Vandaag werd ik geconfronteerd met het nieuwe concept dat door een medewerker werd beschreven als nieuwe samenstelling toen ik vroeg of ze wel bacon bij Mn pasta carbonara had gedaan. Eenmaal thuisgekomen zag ik dat de kleine variant van de bak een nieuw en kleiner formaat was geworden, dit terwijl de prijs was verhoogd. Net niet genoeg en ik ben een kleine tot normale eter. Kennelijk is het nieuwe concept om meer te verdienen aan minder. Het “grote bakje” is het oude formaat voor klein. Er was nergens aangegeven dat er een “nieuw concept” is en dat de hoeveelheden zijn aangepast. Prijs kwaliteit verhouding is niet langer in verhouding, daarom een vaste klant minder. Verder kon ik nergens een website vinden van Julia’s waar ik met deze klacht terecht kon!

Oude formaten aanhouden of op zn minst klanten vooraf informeren dat de bedrijfsvoering is veranderd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LL2017