Klacht: Nieuwe fiets kapotte accu

op 22 augustus 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

4 weken geleden nieuwe fiets gekocht 2000 euro. Een Brinckers. Werd geleverd met accu die kapot was. Zelfde dag terug gebracht naar service punt.
Op mails geen atwoord. Pas na 3 mails een excuusje. Gebeld na 3 weken, accu zou vorige week donderdag opgestuurd worden naar service punt.
Vandaag heeft servicepunt nog niets ontvangen. Vanmorgen gebeld.het zou nagekeken worden, ik zou worden teruggebeld. Is niet gebeurd.
Net weer gebeld, eindelijk iemand aan de lijn, zou doorverbonden worden weer 15 min wachten, na mijn naam genoemd te gebben werd de verbinding verbroken!

Ik wil dat er ditect een nieuwe accu geleverd wordt aan het servicepunt.
Mochten ze die niet kunnen leveren, dan wil ik dat ze de fiets terugnemen en mijn geld teruggeven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Beste mevrouw de Koning, De accu is op 24 Augustus 09.19 aangemeld om te versturen naar onze service partner. Deze accu is uiterlijk woensdag 29 Augustus bij uw service punt. Wij vinden het erg vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw accu. Daarvoor willen wij een compensatie aanbieden van Euro 50. Daarnaast willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak die u heeft ervaren. Indien u nog vragen heeft kunt u gerust contact opnemen met ons. Met vriendelijke groet, Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht 70374881

3 maanden geleden - Fijn dat fietsenwinkel nu reageert, maar ik ben pas blij als de accu ook daadwerkelijk er is op woensdag, dit omdat dit mij al eerder beloofd is.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 04 september 2018 om 16:54 geantwoord

Beste mevrouw de Koning,

Ik volledig begrijp dat u pas blij bent na het ontvangen van de nieuwe accu.

Ik zie dat u de fiets inmiddels heeft mogen afhalen met de nieuwe accu, hier ben ik erg blij om!

Ik wens nog veel fietsplezier en een fijne dag verder.

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl