Klacht: Nieuwe dienstregeling per december 2016

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Helaas moet ik constateren dat ik een uur per dag extra tijd kwijt ben vanwege de nieuwe dienstregeling waarvan de vertrektijden totaal ongecontroleerd zijn aangepast en er geen intercity meer rijdt tussen traject lelystad-duivendrecht.
Hierdoor mis ik ook elke dag mijn busaansluiting naar Lelystad-haven die alleen om het half uur rijdt.

Gekeken voor andere mogelijkheden op bij Bijlmere Arena -Bullewijk te komen:
– lelystad- amsterdam zuid; geen optie want je bent dan nog langer onderweg en qua tijden ook niet logisch met mijn busaansluiting in Lelystad
– andere lijnbussen in mijn buurt (lelystad haven), helaas ook geen optie omdat ik dan nog te laat ben voor mijn NS aansluiting.

Dus dat er gezegd wordt dat men er nog gewoon even aan moeten wennen….is niet te doen..

Ik zit er zelfs aan te denken om alleen in de wintermaanden met de trein te gaan en de maanden eromheen met eigen vervoer….toch erg jammer!

- aanpassing ns tijden tussen lelystad-duivendrecht (bijv. 10 min eerder vertrekken of liever de "gewone" tijden)
- behoud van intercity tussen lelystad-duivendrecht

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 december 2016 om 08:24 geantwoord