Klacht: Nieuwe dienst regiegroep

op 10 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, NS

Ik heb een Ov-chipkaart met een traject abonnement van Schiphol Airport tot aan Almere buiten

Elke keer als ik dan de intercity wil pakken
Rijdt hij helemaal door naar Lelystad en dan kost het mij iedere keer 4euro extra..
En slaat almere buiten over..

Ben het nu echt zat !

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas te vreden als er echt aan wordt gewerkt.
En dat de het geld gewoon weer terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Martis,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 9 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U geeft aan dat het regelmatig voorkomt dat uw trein vanuit Schiphol niet stopt op station Almere Buiten. Het spijt mij te vernemen dat de dienstregeling op dit traject nog niet naar wens verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Aan uw verzoek om vergoeding kunnen wij helaas op dit moment niet voldoen. Wilt u dat wij uw verzoek in behandeling nemen dan wil ik u vragen om meer specifieke informatie zoals datum en tijdstip aan ons door te geven. Deze informatie mag u doorgeven via onze site https://www.ns.nl/formulieren/contact.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie verder af.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cori