Klacht: nieuwe buggy 129,95euro kapot en beschadigd ontvangen!

op 13 mei 2013 over Knappehond in de categorie Dierenwinkels

Ik vind het meer dan vervelend te moeten wachten op een oplossing voor mijn te veel dus niet een beetje maar heel erg beschadigde buggy…die ik wel al betaald heb en die buiten mijn schuld al flink beschadigd uit de doos kwam de drukkers zijn kapot en de stof zit vol met kleine gaatjes.
Maar tot mijn grote ergernis is knappehond nu ineens niet tel. bereikbaar???

De oplossing lijkt mij simpel,daar ik niet in de buurt woon zou ik graag een nieuwe goede niet beschadigde buggy toegestuurd krijgen en deze beschadigde meteen mee terug geven...omruilen dus maar wel bij mij thuis ik heb niet voor niets bezorgkosten betaald en nogmaals ik woon niet echt in de buurt en kan hier niets aan doen ik heb aan mijn verplichtingen voldaan. meteen melding gemaakt foto s gestuurd van de gebreken proberen te bellen en nu deze klacht!graag zo snel mogelijk een oplossing want ik heb ook al een week op mijn buggy moeten wachten ipv de beloofde volgende dag. Mvg Majanca ( de sterren zijn tot nu toe omdat er nu nog geen oplossing is als dit netjes wordt opgelostpas ik ze meteen aan)maar dat veld is verplicht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Knappehond

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Knappehond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door majanca