Klacht: nieuwe brommer

op 21 september 2016 over AGM Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

In januari dit jaar heb ik een agm scooter aangekocht in België. De eerste 500 km zijn zonder problemen verlopen. Maar kort na het eerste nazicht werkten zowel mijn achterlicht als voorlicht niet meer, Ook een probleem wanneer de brommer warm gelopen was had ik een probleem met de gas. Hij kwam traag op gang en terwijl ik sneller wou ging die eerst even trager en dan pas langzaamaan sneller. Dus heb ik de brommer binnen gedaan en alles gemeld. 5 dagen later kreeg ik hem “gemaakt” terug. Toen ik met de brommer op weg was naar mijn werk merkte ik dat ik hetzelfde probleem nog had met de gas en toen ik s’avonds naar huis reed werkte mijn achterlicht weer niet meer. Aangezien mijn garagist toen net met verlof was moest ik 2 weken wachten eer ik hem kon bellen hierover. Na zijn verlof heb ik hem gebeld en hij zei me ik hem maar moest binnen steken als ik tijd had. Ongeveer een week nadat ik hem gebeld had viel ik in panne met de brommer. De brommer reageerde nergens meer op dus kwam de garagist de brommer halen en ik heb hem gevraagd om ook te kijken naar mijn achterlicht en dat van de gas. 2 weken later(dus zonder enig vervoer) belde ik hem zelf en zei hij me dat brommer gemaakt was en hij er maar 1 uurtje werk aan gehad had dus moest ik deze keer enkel de depannage en zijn werkuur betalen. Toen ik de dag nadien met de brommer ging werken merkte ik dat het probleem van de gas nog steeds niet opgelost was (achterlicht was wel in orde) dus belde ik hem direct op en hij zei terug ik hem moest binnen doen wanneer ik tijd had. 4 dagen nadat ik de brommer terug had geraakte ik bijna niet thuis met de brommer. Het was warm weer en ik reed maar tegen 5km per uur meer. De gas stond volledig open maar ging niet rapper. dus heb ik direct terug de garagist gebeld en gevraagd of ik er nog mee mocht rijden of niet ( ik wou de motor niet opblazen) en hij ging hem terug komen halen. Dan 2 weken later heb ik hem terug gebeld en vroeg ik of de brommer klaar was. Hij vertelde me dat hij nu het probleem ook ondervonden had maar hij niet weet hoe dit op te lossen. Hij vervangt gewoon alle stukken in de hoop dat er toch iets zal helpen. Nu zijn we nog een week later en ik wacht nog altijd op nieuws.En ben benieuwd hoeveel het me nu weer zal kosten. Dit is een nieuwe brommer en ik heb er al meer kosten aan gehad dan iets anders. Dit vind ik niet kunnen!

Wanneer ik mijn geld volledig terugkrijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGM Scooters

Reactie van de melder van de klacht Tessa De Saedeleer

2 maanden geleden - En mag ik weten waarom u mijn klacht niet wil behandelen? Dank u.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGM Scooters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa De Saedeleer