Klacht: nieuwe bank voor de 2e keer niet goed

op 07 mei 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 2 banken type aberdeen gekocht, hiervan was er 1 met schade geleverd.
Dit hebben we bij het filiaal in Lelystad gemeld en hiervoor is gelijk een week later een nieuw exemplaar voor geleverd.
Goede service! Na het uitpakken blijkt de bankerg veelkreukels te hebben.
We hebben dit een week aangekeken maar het blijft zo.
Hierover hebben we opnieuw een klacht gemeld bij het filiaal, maar daar is niets mee gebeurt.
Na een aantal weken zijn we weer lang geweest en toen bleek dat ze het zelf niet meer konden afhandelen en bij het hoofdkantoor moesten melden. Weer 2 weken later meldden ze dat nog niets hebben laten weten, maardat het soms tot 3 weken duurd.
Wij willen dat het nu eens opgelost gaat worden!!

Gewenste Oplossing:

Als we een bank hebben die er net als de eerste bank er goed en fatsoenlijk uit ziet geleverd word!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Henri Brandsen en Sven Tittman