Klacht: NIEUWE BANDEN

Smid Huffereuter op 16 september 2021 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

Heb mijn Stella Femme Fatale voor onderhouds beurt naar Leek gebracht er moesten ook nieuwe banden op.Tot mijn schrik zijn er gewone zwarte banden op gezet terwijl WITTE BREDE bandener op horen te zijn De monteur heeft er niets over gezegd tot ik er om vroeg deze zei dat deze banden er niet meer zijn Jullie verkopen toch nog steeds fietsen met brede banden Mijn vraag hoe zit dit nu. Ben er niet blij mee heb bewust voor deze fiets gekozen .Graag jullie reactie gr. T.Smid Huffenreuter

Dat ik weer brede banden krijgt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Smid-Huffereuter, Wij lossen bovenstaand probleem graag voor u op. Wij willen graag een afspraak inplannen om de juiste banden te monteren. Op welk telefoonnummer kunnen wij u het beste bereiken? Het door u opgegeven telefoonnummer is helaas niet juist. U kan het juiste telefoonnummer sturen naar: [email protected] t.a.v. Derk. ^Derk

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 21 september 2021 om 14:29 geantwoord

Geachte mevrouw Smid-Huffenreuter,

Ik zie dat de afspraak inmiddels staat ingepland. Wij zullen de desbetreffende brede banden weer op uw fiets monteren. De monteur zal langskomen op woensdag 29 september.

^Derk

Alle klachten die gemeld zijn door Smid Huffereuter