Klacht: nieuwe ATAG WS 9011 EVM afzuigkap past niet in normale keukenopstelling

op 15 juli 2017 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een keuken besteld met jullie mooie nieuwe afzuigkap type WS9011EVM. Deze is breder dan de bovenkastjes waardoor deze niet netjes aansluit op de deklijst die bovenop de keukenkastjes is aangebracht.
Doordat de koker op de afzuigkap dieper is dan de keukenkastjes, komt de voorkant van de koker op de afzuigkap voor de voorkant van de lijst uit die op de voorkant van de kastjes is gemonteerd.
Ik ben erg teleurgesteld omdat ik veel op jullie site heb gekeken en heb gezien dat jullie diverse design award hebben gewonnen. Ik ben er toen vanuit gegaan dat ik daarmee ook een wel doordacht ontwerp mocht verwachten. Dit is naar mijn idee nu niet het geval.
Mijn keukeninstallateur vind bij uw organisatie geen gehoor en ook geen voorstel voor een adequate oplossing.

Ik ben tevreden wanneer ATAG een koker levert, die dusdanig verjongt, dat deze op plafondhoogte binnen de keukenkastjes valt. Ik begrijp dat er voor de motor ruimte nodig is, maar daar boven is er voldoende mogelijkheid een kleinere koker om de buis te maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DJOtto