Klacht: nieuwe afspraak maken

op 21 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik kreeg vandaag een briefje van de online pakket dienst door de bus. Ik was niet thuis en moet nu een afspraak online maken. Het nummer dat de bezorger heeft opgeschreven om online een afspraak te maken, doet het echter niet, of is niet kloppend, dus dan kan ik ook geen afspraak maken.

Ook is totaal onleesbaar opgeschreven waar het om gaat, ik meen KPN te ontcijferen…. Overigens kan ik me helemaal niet herinneren iets online besteld te hebben bij KPN…

gewoon afgeven bij de buren, of vragen van te voren wanneer iemand thuis is, maar niet van die vage, niet kloppende briefjes door de brievenbus ajb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 01 mei 2017 om 15:21 geantwoord

Goedemiddag,

Er is op jouw adres inderdaad geen bestelling bekend. Ik kan daarom ook helaas niet achterhalen om welke koerier het gaat. Aangezien je zelf aangeeft geen bestelling geplaatst te hebben vermoed ik dat de koerier het briefje in de verkeerde bus heeft gedaan, je kunt het briefje dus negeren. Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door bibi 33