Klacht: nieuwe afspraak maken

op 21 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg vandaag een briefje van de online pakket dienst door de bus. Ik was niet thuis en moet nu een afspraak online maken. Het nummer dat de bezorger heeft opgeschreven om online een afspraak te maken, doet het echter niet, of is niet kloppend, dus dan kan ik ook geen afspraak maken.

Ook is totaal onleesbaar opgeschreven waar het om gaat, ik meen KPN te ontcijferen…. Overigens kan ik me helemaal niet herinneren iets online besteld te hebben bij KPN…

Gewenste Oplossing:

gewoon afgeven bij de buren, of vragen van te voren wanneer iemand thuis is, maar niet van die vage, niet kloppende briefjes door de brievenbus ajb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bibi 33