Klacht: nieuwe achterband

op 10 oktober 2017 over BikeDepot in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb een fiets gekocht bij bikedepot en mijn fiets was niet meer leverbaar maar heb een duurdere fiets gekregen goed zou je zeggen maar nu komt het ik kreeg na 2 x fietsen een klapband ik ben naar de fietsen maker geweest en laten maken en nu zei de fietsenmaker dat mijn achterband (buiten) niet compleet was ik mis een stukje dus ik mailen en bellen dan neemt er iemand op die alleen de telefoon opneemt en zeggen dat ze zo snel mogelijk contact met me op zullen nemen of via de telefoon of via de mail en nu zijn we 2 weken verder maar nog niks mat andere woorden SLECHTE SLECHTE service en ik raad ook iedereen aan KOOP NOOIT een FIETS bij BIKEDEPOT

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe achterband krijg wat ze me beloofd hebben en dat heb ik zwart op wit

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BikeDepot

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BikeDepot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door judith tettero