Klacht: nieuw type bakvorm – niet bruikbaar in de keuken

op 03 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Jaren gebruik gemaakt van bakvorm. sinds kort is er een nieuw type.
niet gepolijst, maar ruw (!) aluminium. Helaas volstrekt onbruikbaar om iets in te bakken (ondanks invetten etc). Oudere type gelukkig niet weggegooid.

betere bakvormen!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:26 geantwoord

Hej Kees,
Vanaf 1 augustus behandelen wij geen berichten meer die via dit forum binnenkomen. We raden je dan ook aan om contact op te nemen met de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
Wij of onze collega’s helpen je dan graag verder.

Webcare Team
IKEA Nederland

Heeft op 04 augustus 2016 om 10:33 geantwoord

IKEA heeft geen gratis tel.nr voor de klantenservice - ook is er geen email-adres voorhanden waarheen ik (optioneel) foto\'s kan toevoegen.
Wat dus blijft zijn de onbruikbare bakvormen van Ikea. Als gepensioneerd broodbakker weet ik (als geen ander) hoe een bakvorm moet worden behandeld. Dit produkt van IKEA is hopeloos slecht. Vraag me oprecht af, of er ooit iemand een test heeft gemaakt met deze nieuwe (?) bakvormen!
Een afknapper dit antwoord! De opgegeven URL werkt niet! Krijg een foutcode, dat de URL niet juist is geconfigureerd!

Alle klachten die gemeld zijn door strender