Klacht: Nieuw kattengrit

op 17 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze kat Karel wil absoluut niet meer op de kattenbak. Wij hebben tijdens onze vakantie van de verzorgster van onze kat gehoord dat hij geregeld naast de bak zijn behoefte heeft gedaan. Wij willen graag de oude vertrouwde korrels weer terug.

Gewenste Oplossing:

Wij willen graag de oude korrels terug of een vergoeding voor de gemaakte onkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 juli 2017 om 17:51 geantwoord

Een nietszeggend antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Klont