Klacht: Nieuw horloge kapot

op 05 augustus 2017 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind januari een nieuw horloge gekocht. Binnen een maand was deze kapot. Opgestuurd naar de fabriek in Denemarken en na 6 weken konden we het horloge weer ophalen in de winkel. Na 8 weken was hij weer kapot. Opnieuw naar de winkel om of geld terug te vragen of ander horloge…..Dit doen ze niet! Ze willen het horloge weer opsturen!

De manager krijg je niet te spreken. Zijn/haar naam mogen de verkoopsters niet geven. Slechte service en de jonge zaterdagverkoopsters mogen en kunnen niets!

Spiegel Deventer

Gewenste Oplossing:

Ik wil of mijn geld terug of een ander horloge uitzoeken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ceciel1972