Klacht: nieuw bed en gedeelte showroombed

op 14 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

wij hebben een bed bij jullie gekocht na een week was hijn er dus opgehaald toen mijn man hem in elkaar ilde zetten bleken er geen beugels bij te zitten dus weer naar de winkel en we moesten ze maar van een showroom bed af draaien weer naar huis blijkt de zykant van het bed niet goed weer naar de winkel en zelf het deel er af draaien weer naar huis blijkt er nog wat te missen weer heen en ophalen toen het bed klaar was zijn we weer naar de winkel gereden en gezegd dat hier wel wat tegenover mocht staan nee hoor het is opgelost ja zei ik een deel nieuw en een deel showroom bed plus dat we het er zelf af moesten draaien plu dat ik hier zes keer heen moest rijden nou ze deden er niks mee ik zei ik bel wel naar het hoofdkantoor nou werd er gezegd dan doet u dat maar ik zeg altyd klant is koning maar in hoogezand dus niet ik vind dit niet klant vriendelijk wij wachten op antwoord van jullie

nou als er wat tegen over staat mijn gehandicapte zwager heeft geen nieuw bed deel nieuw deel showroom plus mijn auto rijd niet op water en in hoogezand kom ik niet weer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door levinyo dylano mikay