Klacht: nietverkeerd bezorgd

R.H. Boonstra op 30 december 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30-12-2019: geen telegraaf
28-12-2019: geen telegraaf, wel Noord Hollands dagblad
13-12-2019:geen telegraaf, wel Noord Hollands dagblad
29-11-2019 geen telegraaf, wel Volkskrant
22-11-2019 geen telegraaf, wel Volkskrant

Gewenste Oplossing:

Als alles normaal bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 december 2019 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boonstra,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Wij hebben uw melding aan de bezorgdienst doorgegeven om ervoor te zorgen dat de krant weer naar behoren geleverd wordt. Indien dit echter niet het geval is, vernemen wij dat graag van u.

Onze excuses voor het ongemak, welke u ervaart.

Met vriendelijke groeten,
JP-Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door R.H. Boonstra