Klacht: niets ontvangen wel betaald

op 02 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 Juni een bril besteld bij brillen24.
Ik heb meer dan 200 euro betaald.
Ik heb alleen een reactie gehad dat ik de voorschrift moest opsturen. dat heb ik gedaan.
Maar ik hoor niets meer.
Al vaak een mail gestuurd en gebeld, Maar ze nemen niet op.
Als ik inlog blijft de melding staan dat ik het voorschrift nog moet versturen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn bril binnen komt of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdavesta