Klacht: Niets ontvangen, wel betaald!

op 30 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Een bestelling gedaan op 28 mei 2016, gelukkig voor een klein bedrag €16.32 en ook betaald. Maar helaas tot op heden mijn bestelling nooit ontvangen. Ik heb wel de bevestiging e-mail ontvangen met een link om je bestelling te volgen. Als ik nu op de link klik dan staat er geen bestelling, heel knullig.

Als we onze bestelling waarvoor reeds betaald is gewoon netjes ontvangen!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 10 juli 2016 om 18:27 geantwoord

16-06-27 20:50
Beste klant Lukas Luinge,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-05-31 is verzonden via PostNL-untrack. Het referentienummer is PNL9937113063. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt.

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze PostNL-untrack koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-08 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Hermes
lightinthebox.com