Klacht: niets ontvangen

op 25 mei 2020 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

13-5-2020 heb ik een bestelling geplaatst bij ICI Paris XL voor een flink bedrag. Op de app stonden alle producten nog als verkrijgbaar dus geen probleem. Ik krijg later een mail dat 1 van de producten niet leverbaar zou zijn en ik dat op de pakbon kon zien. (ik heb nooit een pakbon gehad!)
3x een mail gestuurd zonder enig respons. Daarna een mail dat mijn producten verzonden zouden zijn en ik binnen 2 dagen een tracktrace zou krijgen. Nooit gehad!!! nu 12 dagen later heb ik nog steeds geen product gezien of ontvangen, nog een antwoord, nog een tracktrace. Maar wel €350 euro betaald! Ik voel me kwaad en opgelicht door ICI Paris XL!

Als mijn producten deze week nog bij mij aan de deur geleverd worden ik een vergoeding krijg voor het lange wachten en de ontzettend slechte service!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taatje123