Klacht: Niets ontvangen

op 06 oktober 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden iets besteld en betaald klantnummer 3850488 bestelnummer 6889376 . Ik kreeg na 1dag bevestiging en dat het was aangemeld bij Gls maar nog niet geleverd .nu 3 weken later en 2 chats en 1 telefoontje en 3 mails waarin de laatste om geld terug word gevraagd word er door autodoc.nl niet meer gereageerd . Ik weet dus ook niet of ik mijn geld nog ooit terug zie .

Gewenste Oplossing:

Als ik de onderdelen ontvang of mijn geld terug krijg .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnold Doomen