Klacht: Niets ontvangen.

op 04 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Donderdag 30 juni heb ik via Adyen €10,- overgemaakt voor 2 vouchers voor Social Deal bij Grieks Restaurant Olympia in Zwolle. Tot op heden heb ik nog geen vouchers ontvangen. De Social Deal is inmiddels verlopen.

Ik ben tevreden als ik in ieder geval mijn €10 terug geboekt krijg en uitleg waarom ik geen vouchers heb ontvangen.

Bericht van Adyen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Kunst, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Social Deal. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen om te zien of de betaling succesvol is verlopen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:17 geantwoord

Geachte mevrouw Kunst,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com