Klacht: Niets ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een apparaatje besteld tegen snurken en betaald en meerdere malen
Kontakt met de heer S van der Wel opgenomen en iedere keer met een kluitje in het riet ben gestuurd dat hij onderweg is. Maar niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik het apparaatje of ontvang of het geld krijg teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr.,

Mogen wij van u vernemen of deze klacht tot op heden nog actueel is?
Graag zouden wij dit van u willen weten en u tevens verzoeken ons hiervan op de hoogte te stellen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

Wensen wij u een fijne dag!

In afwachting van uw reactie, verblijven wij met vriendelijke groet,

Team van Bye Bye Snore . nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda59