Klacht: Niets geleverd

op 22 juni 2021 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari 2021 iets besteld, netjes betaald en nog steeds niets geleverd. Heb er al 4 mailtjes aan gespendeerd, 1x een berichtje gehad waarin ze het opnieuw voor mij zouden bestellen, maar tot nu(22/6) nog steeds niets ontvangen. Heb inmiddels d.m.v.een mail mijn bestelling geannuleerd en geëist dat ik het geld teruggestort wil hebben op mijn rekening. Niks gehoord en daarna nog een keer een mail gestuurd met dezelfde eis. Weer niks gehoord en ik ben bang dat er ook niet meer gereageerd gaat worden en ik mijn bestelling niet meer ga krijgen en ook mijn geld kwijt ben. Wat kan ik verder nog doen! Heel onbetrouwbaar bedrijf dat Grandado en onbehoorlijk!

Gewenste Oplossing:

Zou graag mijn geld terugzien op mijn rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mailmouse