Klacht: Niet willen meedenken

op 17 juni 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

XS4All claimt overal de meest klantvriendelijkste provider van Nederland te zijn. Ik denk dat het callcenter daarin niet meegenomen wordt.

Door omstandigheden kwam ik wat lastiger te zitten met betalen in maaet 2016. Ik heb destijds gebeld en meteen twee facturen betaald. Over een derde factuur is er een betaalafapraak gemaakt over drie termijnen. Ik heb de eerste termikm plus de nieue factuur meteen diezelfde dag overgemaakt terwijl dat van xs4all pas deze maand had gemoeten. Ik gaf daarbij aan dat ik deze maand de 5e de tweede termijn zou voldoen. Helaas betaalde mijn werkgever te laat uit op een verkeerd rekeningnummer en heb ik mijn loon pas ontvangen op het moment dat ik in het buitenlamd was. Bij thuiskomst gisteren had ik meteen door dat het Internet afgesloten was en heb ik meteen xs4all gebwld om te vragen wat er mogelijk was en wat ik moest betalen om weer internet te kunnen gebruiken aangezien ik internet voor mijn werk nodig heb. Ik kreeg een zeer brutale jomgeman aan de telefoon die mij allemaal dingen in de mond legde en steeds stelde dat ik een afspraak wilde maken terwijl ik daar met nog geen woord over gerepthad.Hij had al in zijn hoofd wat ik wilde vragen nog voordat ik mijn bwrhaal had gedaan of mijn vraag had gesteld. Daarbij gaf hij aan dat de factuur die die dag aangemaakt was ook als achterstand aangemerkt was en deze ook eerst voldaan moest worden voor aansluiting. Vreemd dat een factuur die ik nog niet eens ontvangen heb en nog geïncasseerd moet worden als achtestand gemeld staat.

hele discussies verder meldt ik dat het gehele bedrag betaald wordt nog diezelfde dag.de medewerker vermeld mij de volgende dag te bellen en te vragen naar de afdeling incaso en dan zou ikwel geholpen worden aangezien ik vanavond internet nodig heb.

vanmorgen gebeld maar kreeg met geen mogelijkheid de afdeling incasso niet te spreken want het geld was nog niet binnen. mijn voorstel een betaalbewijs te sturen was geen optie want daar werken ze niet mee. Maar als xs4all een betaal bewijs wil zien om te zien dat ik de betaalafapraak nakwam in maart dan doen ze dat wel?!

Vanmiddag gebeld opnieuw maar nee volgens hen was de betaling nog niet binnen en was er geen mogelijkheid dat xs4all met de kant meedenkt want hwt geld moet eerst binnen zijn. Terwijl in deze tijd met een spoedbetaling het geld allang op de rekening van xs4all staat. Nogmaals gevraagd of ik een betaalbewijs mocht sturen maar nee je kunt beter tegen een muur praten dan de medewerkers van xs4all die vaker op repeat staan dan een discman in de goede oude tijd. Luisteren doen ze amper en uitpraten vinden ze geen normaal goed want ze lullen dwars door je verhaal heen.

Ik ben zelf leidinggevende in een callcenter geweest en nu heb ik drie weerstandsgesprekken gevoerd door het in de mond leggenn van dingen die ik niet zei, mijn woorden om te draaien, slecht te luisteren en niet laten uitpraten. Medewerkers die bij mij een nieuwe training kregen.

1 ding stel ik voorop : ja natuurlijk moet er betaald worden voor de diensten. Daar is 0,0 discussie over maar een klein beetje meedenken met een welwillende klant? Nee dat hoef je bij xs4all niet te verwachten. Het meest tegen de borst stuit mij nof wel dat er gezegd word dat dw nieuwste factuur ook achterstand betreft terwijl deze nog niet eens verstuurd is. Vervolgens heb ik nu dus al een maand voruit betaald maar wil xs4all dus niet even meedenken en Internet activeren zodat ik gewoon kan werken.

IK wil vandaag nog Internet hebben. De betaling is gewoon binnen bij xs4all.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin83V
x