Klacht: Niet willen afgeven van de sim kaart

op 29 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Gister een zakelijk sim-kaart bij t-mobile besteld. De koerier belt 5 minuten voordat hij arriveert 3 keer (kan het niet vinden, is binnen 5 minuten bij me, of er een hond loopt). De eerste keer ook het verzoek een kvk uittreksel klaar te leggen. Deze pak ik erbij, zodat het snel afgehandeld kan worden. De koerier stapt naar binnen en zegt dat het papieren uittreksel te oud is, en dat het bewijs op internet geen geldig bewijs is. Hij stapt gelijk de deur weer uit, zonder iets te communiceren en is weg. Wat een onfatsoenlijke manier om klanten te woord te staan. Gelijk met T-mobile gebeld. Degene aan de telefoon leek iets meer begrip te hebben, maar ook hij was absoluut niet voor rede vatbaar.
Ik heb nu een uittreksel besteld van kvk: deze is binnen 1 minuut in mijn mail box. Maar schijnbaar is dat teveel moeite voor de koerier om daar even op te wachten. Nee, ze behandelen je je als voetveeg, absoluut niet als klant!

Een excuus van T-mobile over hun zeer onduidelijke communicatie, en vooral ook voor hun onbeschofte koerier (Mahmut).
Daarnaast verwacht ik dat morgen mijn sim -kaart opnieuw door een ANDERE KOERIER aangeboden gaat worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hhnn